Raport marketingowy Skapiec.pl powstał w odpowiedzi na coraz częściej zadawane nam przez producentów sprzętu i właścicieli sklepów pytania dotyczące zainteresowań zakupowych użytkowników korzystających z serwisu Skapiec.pl.
Skapiec.pl to platforma odwiedzana przez 380 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie. Odwiedzając serwis, generują oni 5 mln odsłon, ujawniając swoje zainteresowania i preferencje. Tym samym jest to raport zawierający wyniki badań obejmujących ogromną liczebnie próbę, co zwiększa rzetelność prezentowanych danych.
Do czego mogą być przydatne wyniki badań prezentowane w raporcie?
Analiza preferencji zakupowych użytkowników porównywarki Skapiec.pl jest próbą zmierzenia i opisania zachowań i preferencji korzystających z niej użytkowników. Posiadając zawartą w raporcie wiedzę, producenci i sprzedawcy sprzętu otrzymują informacje na temat tego, jakie produkty, czy też jakie konfiguracje produktów są najczęściej poszukiwane przez użytkowników Skapca.pl. Pozwala to lepiej rozpoznać potrzeby kupujących i ustalać cele sprzedażowe.
Raporty powołanego wewnątrz Skapiec.pl Działu Analiz Rynkowych będą pojawiać się co najmniej raz na kwartał, ponieważ tylko posiadanie danych z dłuższych okresów czasu, może pozwolić na śledzenie tendencji i zmian oraz prognozowanie popytu w przyszłości.
Zależy nam szczególnie na tym, aby dane, które zostały przedstawione w raporcie były pomocne w opisie i lepszym zrozumieniu otoczenia marketingowego i e-marketingowego dla wszystkich firm aktywnie uczestniczących i zaangażowanych w rozwój handlu elektronicznego w Polsce.
Radosław Tyszko
Skapiec.pl