Lojalność klientów sklepów internetowych - wznowienie badania

Szanowni Państwo,

Dzięki uprzejmości wielu z Państwa udało się przeprowadzić badanie odnośnie “Uwarunkowań lojalności w e-commerce” – w badaniu brało udział ponad 400 respondentów. Zgodnie z moją obietnicą – do wszystkich, którzy pozostawili swój adres e-mail wysłałem w pierwszej kolejności wyniki badania. Mam także zamiar (w niedalekiej przyszłości) opublikować raporty na stronie e-marketing.pl oraz e-drygas.info. Jednak, aby badania były pełne, postanowiłem kontynuować wątek lojalności. W związku z tym faktem, chciałbym Państwa zaprosić do wzięcia udziału w kolejnym z tej serii badaniu.

Mam nadzieję, że pełne wyniki tych badań znacznie przyczynią się do poprawy w marketingowym zarządzaniu polskimi sklepami internetowymi. Licząc na znaczny Państwa udział przesyłam wyrazy szacunku.

 

 

Piotr Drygas
Katedra Przedsiębiorstw Handlowych
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu