StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

5 rzeczy, na które Polacy coraz chętniej wydają pieniądze05.10.2017
Eko-żywność, produkty rzemieślnicze, wsparcie młodych artystów… Na co Polacy coraz chętniej wydają swoje oszczędności? Zdecydowanie częściej przy zakupach biorą pod uwagę dobro środowiska i swoje zdrowie oraz szukają produktów dobrych jakościowo. Sprawdź, na co nie szkoda nam gotówki – niektóre wybory mogą okazać się zaskoczeniem. >>>
PizzaPortal.pl – Klikasz i jesz05.10.2017
PizzaPortal.pl, lider rynku zamawiania posiłków online, 2 października br. startuje z największą w historii portalu ogólnopolską kampanią reklamową. Jej celem jest repozycjonowanie marki i zbudowanie świadomości serwisu jako sposobu na wygodne zamawianie przez Internet różnorodnych dań z ulubionych restauracji.  >>>
Ojcowskie reklamy – Allegro, Orange i Mercedes z wyróżnieniami topdads 201705.10.2017
Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty.  >>>
Jakimi czyteliczkami są Polki?22.09.2017
Polki coraz chętniej czytają w nowoczesnej formie. Aż 49% spośród 563 zapytanych Pań deklaruje, iż korzysta z ebooków, a 28% sięga po audiobooki. Większość, bo 69% pobiera bezpłatne tytuły ebooków dostępne na oficjalnych stronach, 49% kupuje je samodzielnie, a 44% korzysta z  nabytych przez rodzinę lub znajomych.  >>>
Rusza nabór do największego konkursu innowacji produktowych, w którym to konsumenci decydują o przyznaniu nagród, a zwycięzca jest tylko jeden22.09.2017
„Produkt Roku – Wybór Polaków” jest polską odsłoną największego na świecie konkursu innowacji produktowych. Organizacja „Product of the Year” powstała 30 lat temu we Francji, a obecnie działa w ponad 40 krajach na świecie. W Polsce po 12 latach konkurs startuje w nowej odsłonie - zgodnej z międzynarodowymi standardami. >>>
Grupa Radiowa Agory zebrała ponad 297 tys. zł dla wsi Wysoka Zaborska22.09.2017
18 września br. zakończyła się wyjątkowa akcja stacji radiowych Agory „Odbudowujemy wieś Wysoka Zaborska". Redakcje Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia wraz ze swoimi słuchaczami zebrały pieniądze dla poszkodowanych podczas sierpniowych nawałnic, a Grupa Radiowa Agory ufundowała kontener mieszkalny dla rodziny ze wsi Małe Gliśno. Wyemitowany został także specjalny blok reklamowy, z którego dochód zasilił zbiórkę. >>>
Diners Club partnerem akcji „Warto Bezgotówkowo”
22.09.2017
Diners Club Polska, jako jedna z pierwszych organizacji włączyła się do ogólnopolskiej akcji społecznej popularyzującej płatności bez użycia gotówki. Firma na drugą połowę października zapowiedziała specjalne promocje dla nowych klientów.

Celem kampanii objętej honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju i Ministerstwa Finansów jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach wynikających ze stosowania bezgotówkowych form płatności wśród osób indywidualnych, firm i instytucji. Akcja zainicjowana została przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i  Mikropłatności. Jednym z jej partnerów jest Diners Club Polska.

- "W Polsce pierwszą transakcję bez użycia gotówki zrealizowano w 1968 r. kartą Diners Club. Jesteśmy dumni z tego, że zapoczątkowaliśmy płatności bezgotówkowe w  naszym kraju, a tym samym czujemy się zobowiązani do tego, aby jak najaktywniej włączać się w  tego typu inicjatywy – mówi Monika Grabowska z Diners Club. – Między 16 a 20 października przygotujemy specjalną promocje, która mamy nadzieję zachęci nowych klientów do przejścia na płatności kartowe" – dodaje Monika Grabowska z  Diners Club Polska.

Do kampanii „Warto Bezgotówkowo” już teraz przyłączyło się ponad 100 firm i  instytucji. Są to między innymi banki, organizacje kartowe, uczelnie, samorządy terytorialne oraz media. Tegoroczna edycja obejmuje akcję informacyjno-edukacyjną i indywidualne aktywności partnerów. Podczas tygodnia płatności bezgotówkowych, w terminie 16 – 20 października br., klienci mogą liczyć na szereg akcji promocyjnych.

- "Choć Polacy coraz częściej korzystają ze swoich „plastików”, to jak pokazały badania Diners Club, do płatności bezgotówkowych nie do końca przekonały się jeszcze polskie małe i średnie przedsiębiorstwa. Jeszcze rok temu jedynie, co piąta firma z tego sektora korzystała ze służbowych kart kredytowych, a dominującą formą płatności dalej była gotówka. Mamy nadzieję, że dzięki „WartoBezgotówkowo” uda się przekonać konsumentów i  przedsiębiorców do wybierania oszczędniejszych, wygodniejszych i bezpieczniejszych form" – dodaje Monika Grabowska z Diners Club Polska.

******

O Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym wydawcą na terenie Polski, który wydaje karty działające jako obciążeniowe i kredytowe jednocześnie. Firma jest pionierem płatności bezgotówkowych w Polsce. Marka w 2017 r. obchodzi dwudziestolecie działalności na polskim rynku. Karty Diners Club mają odroczony termin płatności sięgający nawet do 59 dni oraz atrakcyjne oprocentowanie kredytu karty w wysokości od 6 proc. Są dedykowane małym i średnim firmom, przedstawicielom wolnych zawodów i aktywnym podróżnikom oraz wszystkim, którzy cenią wygodę i  bezpieczeństwo. Sieć akceptacji przekracza 21 mln punktów handlowo-usługowych i bankomatów w ponad 185 państwach. Diners Club Polska jest częścią Diners Club International, najstarszego wystawcy kart płatniczych i jednej z  największych oraz najbardziej znanych niebankowych instytucji na świecie. Karta Diners Club LOT została dwukrotnie nagrodzona w plebiscycie Business Traveller Awards – w 2016 r. została uznana za najlepszą kartę kredytową w  podróży biznesowej, a w 2015 r. zajęła II miejsce w tej samej kategorii.


AlmiDecor w odświeżonej odsłonie22.09.2017
AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz, założona w 1991 roku. Swój pozytywny, wyrazisty wizerunek zbudowała dzięki spójnej i konsekwentnej strategii opartej na unikalnej ofercie produktów wysokiej jakości, pięknie zaaranżowanym witrynom sklepowym oraz dbałości o wysokie standardy obsługi klienta. >>>
Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS22.09.2017
Rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, w której pokazanie zostaną wartości bankowości spółdzielczej pod wspólnym logiem Grupy. Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych. >>>
Polscy przedsiębiorcy wierzą, że własna firma to sposób na bezpieczną przyszłość07.06.2017
Przejrzysta wizja i środki finansowe to dwa kluczowe czynniki, które w opinii polskich przedsiębiorców są najistotniejsze przy rozpoczynaniu działalności biznesowej. Uzyskały one odpowiednio 44 proc. i 36 proc. odpowiedzi w badaniu Ipsos MORI1 na zlecenie Microsoft. >>>
Wyniki ankiety: ponad 70 proc. respondentów nie może płacić kartą w urzędzie07.06.2017
Prawie 70 proc. badanych nigdy nie korzystało z płatności bezgotówkowych przy załatwianiu spraw w urzędzie, a 71 proc. nie miało takiej możliwości – wynika z sondy Serwisu Samorządowego PAP. >>>
Multi Currency Pricing – nowa usługa PayU wspiera polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych rynków01.06.2017
Handel transgraniczny (ang. cross-border) jest motorem wzrostu gospodarki cyfrowej na świecie. Do 2020 roku branża e-commerce będzie warta ok. 3 biliony dolarów, a aż jedna trzecia tego będzie transgraniczna – prognozuje Laurent le Moal, CEO PayU.  >>>
Głośne efekty cichego szeptania01.06.2017
Zdobycie zaufania konsumentów do marki jest jednym z kluczowych celów wszelkich działań reklamowych, gdyż to ono stanowi punkt wyjścia do zainteresowania go ofertą. Współczesne media oraz sposoby komunikacji międzyludzkiej znacząco wpłynęły na zmiany w dostępie do źródeł informacji oraz poziomie zaufania do wyrażonych w nich opinii.  >>>
They.pl z wygraną w konkursie Young Creatives31.05.2017
Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji digital marketingu They.pl wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives Open. W tym roku kategoria Open pojawiła się po raz pierwszy.  >>>
KFC stawia na digital i wprowadza innowacyjną funkcję aplikacji30.05.2017
Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 ]

Do góry

PRACA z JobPilot

Szukaj oferty pracy:

Polecamy

Przejrzyj chłoniaka