StartAktualnościArtykułyWarto wiedziećForum

Kontakt

Justyna Adamczk redaktor naczelna www.e-marketing.pl
Justyna Adamczyk
Redaktor naczelna
justyna.adamczyk@e-marketing.pl

Warto wiedzieć

Raporty

Case study

Wdrażamy:

  • projekty www
  • kampanie marketingowe
  • platformy e-learningowe
  • systemy contact-center
  • firmowy intranet
Szukaj wieści zawierających wyrażenie:

.Icu najpopularniejszą nietypową domeną na świecie w 2019 roku23.01.2020
Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop.  >>>
Reputacja stanowi 63 proc. wartości rynkowej przedsiębiorstwa23.01.2020
Według najnowszego badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick, globalną sieć działającą w obszarze komunikacji i zaangażowania, reputacja ma coraz większe znaczenie i staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw.  >>>
Forum Loyalty PLanet360° 18-19 marca 2020 w Warszawie21.01.2020
Nowe wydarzenie na rynku pełne świeżych pomysłów na starą lojalność: złożone z odpowiedzi na najważniejsze problemy, jakie stoją dziś przed sektorami retail i usługi w zakresie szeroko pojętego lokalizowania konsumenta. Dostarczy przegląd trendów, innowacji, inspiracji. Będzie okazją do eksperckiej wymianyz tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”. >>>
TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Messengera21.01.2020
Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Messengera i Facebooka. >>>
Już dziś mija termin zapłaty zaliczki za podatek dochodowy według nowych zasad20.01.2020
Podatnicy powinni pamiętać, że niedawno zostały zmienione zasady wpłaty zaliczek na podatek dochodowy za ostatni okres rozliczeniowy 2019 roku. Ustawodawca zlikwidował bowiem zapis o tym, że „podatnik nie wpłaca zaliczki za ostatni miesiąc lub odpowiednio kwartał, jeżeli przed upływem terminu do jej wpłaty złoży zeznanie i dokona zapłaty podatku (…)”. >>>
Polski sektor odzieżowy i tekstylny zatrudnia 116 tysięcy osób20.01.2020
Zatrudnienie w polskim sektorze odzieżowym i tekstylnym wyniosło w 2018 roku 116 tys. osób – Polska jest 3. pracodawcą sektora w Europie. Małe i średnie przedsiębiorstwa z branży systematycznie poszukują nowych pracowaników i są atrakcyjnym pracodawcą – średnie wynagrodzenie wzrosło w ostatnim czasie o ok. 10% i waha się w granicach 3-4 tys. zł brutto miesięcznie. >>>
„2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” – nowa kampania Visa 20.01.2020
Dzięki szybkim, wygodnym i bezpiecznym płatnościom Visa konsumenci mogą płacić nawet za najdrobniejsze zakupy w punktach sprzedaży i sklepach internetowych. >>>
Już 20 tys. aktywnych subskrypcji TOK FM Premium18.01.2020
Radio TOK FM zakończyło 2019 rok kolejnym sukcesem swojej płatnej oferty podcastów - na koniec grudnia liczba wykupionych dostępów TOK FM Premium przekroczyła 20 tys. To wzrost o 20% od marca 2019 roku.  >>>
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów18.01.2020
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. >>>
Styliści i inżynierowie Kia Motors korzystają z wirtualnej rzeczywistości13.01.2020
Styliści i inżynierowie Kia Motors korzystają z wirtualnej rzeczywistości w procesie projektowania aut. >>>
e-recepta w usługach pocztowych WP09.01.2020
Wirtualna Polska wdrożyła dodatkową funkcjonalność w usługach pocztowych. Od teraz użytkownicy mogą znaleźć wszystkie swoje e-recepty w jednym, dedykowanym miejscu w swojej skrzynce. Usługa jest darmowa i działa zarówno w serwisie WP Poczta, jak i Poczta o2. >>>
Porównywarka finansowa Totalmoney.pl ruszyła z kampanią reklamową
09.01.2020
7 stycznia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści.

Totalmoney.pl, popularna internetowa wyszukiwarka kredytów, ma swoją siedzibę we Wrocławiu. Ten finansowy e-commerce od 2016 roku należy do WP Holding.
W ostatnim czasie serwis przeszedł znaczącą metamorfozę. Zmienił się nie tylko wygląd strony ale – przede wszystkim – jej charakter. Proces zmian wewnątrz organizacji statecznie zakończył się w 2019 r.

W nowy rok Totalmoney.pl wchodzi z odświeżoną komunikacją, skierowaną przede wszystkim do klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani szeroko rozumianymi usługami finansowymi.

Głównym celem kampanii reklamowej spółki jest zwrócenie uwagi na fakt, że porównywanie ofert kredytowych różnych banków może przynieść od kilku, do nawet kilkunastu tysięcy złotych oszczędności, z czego użytkownicy często mogą nie zdawać sobie sprawy.

– W życiu prywatnym zdecydowanie bardziej opłaca się stałość w uczuciach, jednak jeżeli chodzi o wybór kredytu, polecamy rozglądać się za lepszą okazją – wyjaśnia Bartosz Grabowski, dyrektor marketingu Totalmoney.pl. – W jednym miejscu zebraliśmy wiele ofert topowych banków, dzięki czemu nasi użytkownicy już w 5 minut mogą wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję i zaoszczędzić - od kilku, do kilkunastu tysięcy złotych na kredycie. Wszystko to dzięki wyjściu poza utarty schemat i zainteresowaniu klientów ofertami innych banków niż wyłącznie ten, z którego stale korzystali do tej pory. Dodatkowym atutem Totalmoney.pl jest to, że jesteśmy porównywarką finansową w 100% pozbawioną reklam, więc korzystanie z serwisu jest po prostu bardzo wygodne – podkreśla Bartosz Grabowski.

Scenariusz reklamy opiera się na zaprezentowaniu sytuacji znanej z popularnego mema internetowego „distracted boyfriend”, w którym to młody, spacerujący ze swoją partnerką mężczyzna, ogląda się za inną kobietą, która idzie w przeciwnym kierunku. Spotyka się to oczywiście z uzasadnionym oburzeniem jego drugiej połówki. Autorzy spotu chcieli przewrotnie zobrazować relacje klienta z bankiem i korzyści, które płyną z porównywania wielu ofert, zanim podejmie się ostateczną decyzję.

15 sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich kanałach stacji TVN i Polsat oraz na antenach TVP 1, TVP 2 oraz TVP Sport. Użytkownicy YouTube będą mogli zobaczyć dodatkowo 30 sekundową wersję reklamy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Totalmoney.pl.

Spot został zrealizowany przez agencję reklamową „Dziadek do orzechów”. Na podstawie scenariusza Roksany Wantulok. Reżyserem reklamy była Anna Bajorek, autorem zdjęć Filip Załuska. Za produkcję odpowiedzialna była krakowska firma „Muchas Gracias”.

****

30 sekundową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Totalmoney.pl: https://www.youtube.com/watch?v=BhWeT7g94ao

Ponad 12 000 osób pobrało już aplikację MyOla08.01.2020
Zbliżający się Nowy Rok to najlepszy czas, by stawiać przed sobą nowe wyzwania. To także idealny moment na to, by stworzyć listę noworocznych postanowień – robi to ponad połowa Polaków. Jak się okazuje, częściej na ten krok decydują się kobiety – plany na Nowy Rok w ubiegłym roku poczyniło 56% z nich. Jak zyskać motywację do działania i wytrwale realizować plany?  >>>
Plus rozpoczyna budowę komercyjnej sieci 5G08.01.2020
Polkomtel, operator sieci Plus z Grupy Cyfrowy Polsat rozpoczyna budowę pierwszej w Polsce komercyjnej sieci 5G na częstotliwości 2600 MHz TDD. W I kwartale 2020 roku klienci z co najmniej 7 miast w całej Polsce będą mogli korzystać z nowej technologii.  >>>
41 milionów złotych wypłaciła youtuberom grupa LTTM w 2019 roku08.01.2020
Stworzona w październiku grupa LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media, tylko na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy wypłaciła youtuberom ponad 41 milionów złotych. Podsumowując rok 2019, największa grupa influencer marketingu w Polsce zdradza również, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jakie wyświetlenia generują filmy youtuberów zrzeszonych w sieci. >>>
Plansze: [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 ]

Do góry

Polecamy

Forum Loyalty PLanet360°
Forum Loyalty PLanet360°
Forum Loyalty PLanet360° Forum profesjonalistów zarządzających lojalnością klienta w sektorach handlu i usług
Forum Loyalty PLanet360°
18-19 marzec 2020 r.
Warszawa